17 December 2010

so today aku bangun pukol sebelas lebeh, hahahahah. awal kan? --' bukan sebb aku malas oke, its because aku tido pukol empat malam tdik. ya pun dedek ngn cott bangun kan aku. mun sik, entah smpe esok kali aku sik bangun. hahahahah. then, aku bukak pintu, sidak ajak aku tngga wayang. sooo ! aku pun bangun lah, mandik then aku touch up touch up sikit. lepas keluar bilit aku agak seduak tanyak mok tangga cita apa, then sidak duak padah mok tngga cita TRON. so I on jerr lahh. kol 3 bahhh. then I text ejol maner lah tauk ny mok ekot. then he said oke. bila ny tyk bila ku jawab " today, on 3 cita TRON " tapi ny padah ny busy. aku ajak pun bukan apa, tanda sorry and aku sik sanggup menatap muka edi nok cam taek yaaaa. then, sik lamak bekak ya usu pun datang,mekrg sampe dalam 2 plus plus kedakya laahhh, then kol 2.30 kedakya boy ngn edi smpeee. ewwwww, muka edi cam  taek jak. ada ati nak nakel aku. PUIII ! excuse meee. ahhahahahah. boleh sik stop TEXTING MEEEEE ? AKU BENCIK KAU BAHHH. lepas mekrg balit yaa, mekrg singgah umah kejap sbb mekduak dedek mok kemeh, ahahhahahah, kakya turun agik. mekrg makan kat SCR. nang perghhh lah nok makan sia, ku makan SCR FRIED CHICKEN. AHAHHA. bolehlah nyaman. lepas ya mekrg balit. and nowww. 12.25 ! aku belom mandik gik. I lagik harum oke. ==" awwwwwwwww, i misss my "AAA". i miss ATOLL, MIMIN, MEEYAH, WANY, NGN ANAH juakkkk. I REALLY MISS THEM SO FUCKIN DAMN MUCH ! sik sabar mok temu :D

No comments:

Post a Comment