BIRTHDAY

haritok birthday aku :D bestt aluu. hahaha mun ekotkan hati, rasanya maok ku ulang berkali kali. I WISH I COULD RECORD THEM AND WATCH IT AGAIN AND AGAIN. yarabii ! banyak org wish aku. nampaknya sorg lupak birthday aku :'( he he he bukan lupak pun nya padah tek, ny ingat maok jadi org first wish tapii sik menjadi. hahaha.tapi sikpalah, jadi org last pun takper asal ada wish :D hahaha. yang penting manusia ya wish aku face to face. kau ada? nadai nak ! sik pat ku nahan dirik aku senyum sepanjang ari bah bekak ny wish face to face. kawan? LAGIK LAH GILA ! THANKS to 2KAA members lah sebab wish aku tadik, siap nyanyi gik ya. THANKS A LOT :D iloveyouall lah muah muah. dekat rumah tek rami alu datang, dak udak, anjang. semua lah, best alu jak. perut kenyang abis. paling best ada laksa, mekduak paki nang berentam lah ngn laksa. haahahah. ada kfc piza pa semua lah. SUMPAH BEST !

No comments:

Post a Comment