The "Things"

tengok title aku, hahah. sekarang nih, I nak cerr sikit pasal benda yang I nak gilak-gilak. eh, klaka semenanjung indah aku, mmlaskuhh -____-' k, aku klaka s'wak kay? bahasa kan mencerminkan budaya bangsa, eceh :) ahhaha. k, aku maok cerita benda yang paling aku idam-idamkan selama ini :) cewah ! walaupun impossible, mun ALLAH pdh 'kunfayakun' semua pun boleh. ahahha. maybe one day? tomorrow? next 10 years? who knows. ahaha. tok nya :

# LONG CURLY HAIR

pretty kan? she's my cousin, and i love her hair sooooo much lah :)
# Dayang Napeesa Preene






# Baju kacak kacak








# DAN yang INI
# CAMERA 

#  ENFON

# CUTE KITTEN

# HARRY POTTER BOOK

# NECKLACE

# ROOM LIKE A PRINCESS

# CHEESYY BURGER EVERYDAY

# SWEET TEXT EVERDAY, EVERYWHERE, ANYTIME

# TRIP TO PARIS

# ICE CREAM

# ROOM

# BE AN INSPIRATION TO OTHERS LIKE KIMORA <3

# not to change who you are


No comments:

Post a Comment