23 March 2011

hello, today kannn ! best lalu laluuu. i'm lovin ittttt, mula mula tek sepatutnya nak perhimpunan but HUJAN HUJAN HUJAN, ustaz masok tek alu merik kerja math, sebelom ya mekrg limak mariah mengumpat kat jambannn. best aluu bercerita ngn mimin, anah, nana ngn mariah. mekrg mengumpat pasal "PBK" sik payah lah tokrg tauk sapa yooo. lepas ngumpat ngumpat tek alu masok kelas, kkya dudok buat kerja bhsa ARAB, siklamak kakya ustzah masok, time agama, mekrg apagik, bukan belajar, bercakap pulang, terutama mekduak anah, time time agama ya lah nak miker benda2 pelek2. haahahahah. lawak daaa, lepas agama septtnya arab, tapi ustz sikda, ny membantu merik result spm. ahhaahha, lepas ya nakkkk, rehat ! rehat ya mekrg pegi kantin lohhh, aku ika ngn ea jak. lepasya masok kelas nak ceritacerita ngn anah duak mimin, biasalah, kerja mekrg kan senantiasa mengumpat orang sini sana. HAHAHA. lepas yooo nak, mekrg khb, khb apagik. aku bercerita ngn PBK ! HHAHAHAHAH. mimin cerita ngn anah, ne tauk apa dicerita seduak ! kkya SN, AHHAHA. mekrg belajar chapter 4 pasal nok empuan pun. ahhaha. maluuuu alu ehhhh, lepasya mekrg rehat gik, lepas rehat nak, mekrg balik kelas, sikda cikgu alu buat hal. ahhaha. sidak irfan melompat kat atas tong biru ya, wan sama juak. kkya takut mok turun balitt. ahhahaha. lawak aluuu tek ! kkya mekrg kunci fendy, nana ngn irfan lam jambann. ahhahahahah best ehhh! dah syahmi lawak alu. ny berjalan kedak pondan lah apalah, aku tetak2 jak dalam kelas. kkya nak, cikgu leisa pun masok kelas, ny suroh mekrg buat keja lam paper, mekrg apa gik, bukan buat bena pun, mekrg niruuu. ahahha. lalek apaaaa ! ahhaha. lepas yoo nak, mekrg cerita2, aku cerita2 ngn syahmiii. taik aluu ny yaa --' kakya nak, ALIFFFFFFFFFFFFF YAAAAAAA TANG TETIBA NANYAK AKU SOALAN, AKU SHOCK KEDIRIK. AHHAHA. AKU PUN JAWAB LAH SOALAN NY NOK NY TYK SAPA PUN PAPER YA TEK, KEDONG AKU BAITT. AKU JAWAB LAH AKU PUN ! HAHAHAHA. kkya mekrg pun balittt. time balittt tek nak, aku dibuli oleh sidak syahmi sebab aku tunggah nama mariah dengan pelik. aahhahahah ^OO^ taik lu, alu lah aku kenak buli agik oleh sidak fendii ngn efan. aku takut nak pukol fendii kedong ny nyimpan rhsia ku tek, mun lah sorang lagik sidak biak laki tauk rhsia aku yaa, mesti sidak netak aku dan aku rasa sangak sangak malu cam sibaiiiii. bodohlaluuuu. kkya tengah jalan mok ke stesen bas ya tek, aku tyk sapa tinggi mekduak ALIF sebab ny tang tinggi jak rasa bila diri sebelah aku, kkya nana padah alif tinggi gik, kkya nak aku tanyak ngn sidak lain, sidak pun padah alif tinggi lagik, hahaha, sikpalah ! laki cepat tinggi bah, kedak efan, aku dolok suka nganok ny pendek, kalik time form 3 tok ny ingat aku salu anok ny dolok PENDEK, hahaha. aku pun dibuli sekarang kerana aku pendek dari ifan. tapiii takperrr -,-' saya maseh tinggi oke. ahhahaha. kkya tengah jalan mok balit ya tek, WAN BATOTSAII ngn IRFANGGGG lari agak fendi mok balit samaa, lam atiku mesti ku kenak bulii, yahhh ! nak bena ta kuuuu. ku dibuliii, ceyyy aluuu ! kkya nakkk, lam pejalanan balit yaa,aku cerita ngn ika pasal PBK. AHAHHAHA. kkya FENDI ANOK AKU GIKKK, YA KU MMMMMLAAAAASSSSSSS LALUUUUUUUUUUUUU ! kkya mimin ngn sidak anah pun limpas. sidak babaiii, aku punnn babai balitttt. hahahahahahah., ceyyyyyyyyyy laluu bahhh ! k lah, lepas sampe rumah aku buat bodo tangga tibi kkya makaiii kakya on sembilan kkya aku dudok menulis lahhh. tapi nak ritok tek bestttttt laluuuuuuuuu bahhhhhhhh k babiiiiii (style oke) !

No comments:

Post a Comment