Last Day Of School

on 16 NOVEMBER 2010,
last day sekolah ! erghhhh! unexpected things woooo, one of our classmate MABOK ! bodoh kn, and kamekorg suma paksa kaver ny dri ckgu, sik kantoi lh ari ya ny mabok, bodo naa ehhh! mekrg bulak ngn cikguuu, awwwww, STUPID ! tpi mekrg buat sebab terpaksa, mekrg suma sayang ny. time ny mabok ya, ny sik alah2 mintak maaf ngn mekrg, aku ngn mariah jdi serba salah. one of the factor ny jdi giya pun because of mekrg sik layan ny ! so ny decide carik geng laen, and geng nok dikawan ny sangat sangat sangat lah terok ! uhhh! ramie lu mekrg nangis nangga ny, ny smpe bersujud dgan mimin. tyme ny mintak maaf ngn aku, ny pelok aku, yarabiii! nang tersentoh ku tyme yaaa, YA ALLAH, ampunilah dosadosa ny insafkn ny ! aku takutt aluuu bila ny jdi kdakya, mekduak ika anta ny balit, aku anta ny balit ke rumah , p dpan gate ajaklah sbb takut ! sbb kerjasama mekrg, sorang cikgu pun siktauk yg ny mabok! time ckgu theva ngn ustazah masok, aku ngn sidak laen sik abis2 doa supaya sik kantoi, ALLAH makbulkan doa mekrg. smpe ke perhimpunan ny mabok and sik kantoi oii, yesss ! dahya, tyme perhimpunan yatekk, ny mok pengsan, mekduak mimin bawak ny pegi ke jamban, depan pintu jamban yaa, ny pengsann, mekduak mimin tarit ajak bb takut kantoi bahh, hahaha. kakya mimin pun balit ke barisan, aku nang mala lh ulang alik ke barisan mekrg mintak minyak panas lh, mintak makanan lh. nseb fazira tolong, mun sik! aku kedirik panik. kakya tek, tyme berulang alik g barisan tek, kn barisan sidak jepak kn kat ujong skalik, mala lh ada sora madah " pengawas2, mintak nombo" WTF ! malu ku oiiiiii, asal ku limpas jak mesti ka ko pdh giya. STUPID ! kkya, our beloved friend, nana! ny pindah ke sekolah kemena. sedih alu jak rasa. tyme balit ya aku pelok ny, sian ny! nangis2, p ku sik nangis, hope NANA success kat skolah baruny and sikkan lupak ngn mekrg. yajak lh pengalaman mekrg at the end of school. BEST+SAD+HAPPY ! harap2 taun depan something BEST happen ! aminnn !

No comments:

Post a Comment